Direktlänk till inlägg 17 januari 2013

Börja om?

Av Sussan - 17 januari 2013 21:19

Har funderat på om man ska börja blogga igen? vet hur det blir, jag tröttnar efter ett tag men tänkte göra ett försök igen.


Idag har hela familjen varit o tränat, jag simmade, Adina tränade innebandy, pojkarna o Håkan va o styrketränade, tänk om vi kunde komma in i dessa rutiner   


Ikväll blir det tidigt isäng, är trött o sliten, jobbade extra igår o är ledig till måndag nu   


På återseende, blir ett kort inlägg ikväll   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussan - 1 december 2011 20:26

Full fart hela dagen har det varit, efter barnen åkt till skolan har jag tvättat, vikt all tvätt o lagt in, samt bäddat rent i alla sängar, vilket blev ännu mera tvätt      Snart är sista maskinen klar & bara att hänga upp o vika ihop den andra...

Av Sussan - 16 november 2011 20:51

Då va ytterligare en dag slut, snart iallafall ;)   Jobb 06.00-14.00, möte 14-15, handlade lite o va hemma 15.30. Adina började tjata direkt jag kom hem att hon ville till simhallen, hennes kompis snälla mamma tog med henne, o under tiden han...

Av Sussan - 15 november 2011 17:46

Jaha, ska man försöka skriva lite här igen, efter mycket sjukdom i familjen, sjukhusvistelse etc. så försvann lusten, men nu ska jag försöka igen =)   Just nu i skrivandes stund är Andreas på fotbollsträning, Alex har gjort läxa o har en kompis...

Av Sussan - 30 juli 2011 20:07

Nu va det ett tag sen man skrev, har gjort lite saker med barnen bla. Har även varit barnvakt åt syrrans barn, o de skötte sig kanon    Lilla Isak sov ända till kl 7.00, inte illa eftersom han de andra gångerna jag passat honom har han tyckt at...

Av Sussan - 19 juli 2011 08:53

Godmorgon, fortsätter o klura lite hur det funkar med denna blogg, tänkte lägga ut lite bilder, se om de blir megastora eller om det går o se vad det är          Andreas, Adina, Alex   Adina ...

Presentation

Är en 3 barns mamma som har försökt blogga förut, men tänkte göra ett försök igen.
Familjen består av mig Sussan, min sambo Håkan o våra barn Andreas, Alex, Adina

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards